Als je graag bij blijft op het gebied van digital signage, vanwege persoonlijke interesses, of vanwege werkgerelateerde redenen, kun je je altijd abonneren op Qyn nieuws. Je krijgt zodra er nieuwe berichten zijn via je eigen mailbox het bericht toegestuurd. Dit maakt het niet alleen makkelijk, maar ook nog leuk, want je bent altijd op de hoogte van onderzoeken die gedaan worden op het effect van digital signage, van de nieuwste snufjes en technieken en overig nieuws. Aandacht voor onderzoekIn een markt die volop in beweging is, wil je wel dat je inspanningen en investeringen opleveren wat ze beoogden. Je wilt meetbaar terug kunnen zien wat er veranderd is, ten opzichte van eerdere investeringen. Kijk naar het nieuwe inrichtingsconcept van Blokker. Als je hierin investeert, wil je in de verkopen kunnen zien dat je inspanning de moeite waard was. En daar heb je meteen het belang van onderzoek en je tijd vooruit willen blijven. Niet alleen moeten effecten gemeten worden, maar je moet ook nieuwsgierig blijven naar wat er telkens toch weer beter kan. Niet alleen op producttechnisch vlak, maar ook voor wat betreft de communicatie met je doelgroep. Hoe kan het beter? Trends en technologieIn contact blijven met je klanten – zoals via het nieuwskanaal van Qyn – is van elementair belang voor het behoud van je klantenkring. Vergeet niet dat het verliezen en dus investeren in het aantrekken van nieuwe klanten, veel meer kost dan de inspanning voor het behoud van je huidige klanten. Zelfs als een klant ontevreden is, kun je beter investeren in het ombuigen van deze klantervaring, dan deze klant te laten schieten en nieuwe klanten moeten binnenhalen. En hoe kan dit beter, dan met digital signage, social media integratie en mobile signage? Al deze producten in je digitale dienstverlening werken in jouw voordeel. En zodra er nieuwe technologieën beschikbaar zijn, ben jij met Qyn nieuws als eerste op de hoogte om het toe te kunnen passen. |